Ma hosszú napom volt, megyek is hamar aludni.

Először is 8 körül keltem, hogy még bepótoljam az elmaradt lett szavak tanulását, de aztán inkább programot nézegettem, hogy mit csináljunk vasárnap. Találtam is egy jó és közeli kis helyet, hát majd meglátjuk! :))

Aztán voltam lett órán, hazafelé jövet beugrottam boltba, és utána mentem csak a Saullektsbe. Itt ért a meglepetés, hogy nincs áram. EU-s projekt keretében bicikliutat építenek a baloldalra is (eddig csak a jobb oldalon volt járda), és feltúrták az egész utcát. Ezért ki kellett kapcsolni az áramot. Ez azt jelentette, hogy se mozgószék, ami a lépcsőn szállítja a kisöregeket, se tűzhely, de még melegvíz és fűtés sem volt! Vízforraló, semmi! Ami nagyobb baj, hogy a nővérhívó készülékek sem működtek! Merthogy azok is áramra vannak kötve.

Azért nem volt nagy gáz... tévé helyett az én zongorázásomat hallgathatták az öregek. :)) (Ügyeltem rá, hogy csak akkor játsszak, mikor Fatih nincs ott, mert tegnap őszintén szólva, mikor a török indulót játszottam, amit ráadásul ő kért, annyira megbántott azzal, hogy nem jó. Persze, tudom, csak viccből mondta. Meg persze, ez egy zenekari műnek a zongorára hangolt átirata... de akkor is... hogy lehet ilyet mondani??? Majd megkérem, hogy csináljon baklavát, aztán mondom neki, hogy bocs, nem ízlik... Szal felbosszantott, na. :) )

Délután előbb elmentem, mert a koncert előkészületeiben kellett segédkeznünk Ulyával. Egy nagyon híres lett énekes jött, Lauris Reiniks, aki tavaly az Euróvízióban is szerepelt. Méghozzá ezzel a dallal: 

Először elrendeztük a Ceribu Sparni mindenféle kézzel gyártott eladni való holmijait, úgy mint nyakláncokat, fülbevalókat, sapkákat, sálakat, zoknikat. Utána beállítottak minket jegyet tépni. Vicces volt, persze, mikor jött a tömeg, már kevésbé. Tényleg nagyon szeretik ezt az énekest, meg a Baltikumban elég híres lehet, hiszen Sigulda apraja-nagyja eljött. Sokan jöttek a Saullektsből is, meg hát természetesen a Ceribu Sparni teljes egészében ott volt. Ilyenkor mindig az van, hogy Gintáék étterme biztosítja a kaját és a sört (az énekesnek is innen hoztak egy csomó jó kaját, a koncert előtt... ), szóval ebből azért ők is profitálnak, nem is keveset. De jó látni, hogy ez a két szociális intézménye a városnak hogy összefog... :) Még én is vettem chipset, igen, most az egyszer bűnöztem :) de nem tudtam megállni, egy lat volt egy zacskó chips + fél liter üdítő. Kvaszt vettem. :))

A koncert tök jó volt, jó hangulatot csinált az énekes, nekem ez volt a kedvenc számom: a testvérekről szól, meg hogy mit jelent testvérnek lenni valakivel - ő is a testvérével énekli a dalt. :))

A koncert alatt amúgy semmi más dolgunk nem volt, csak a zenét hallgatni.

Még a végén segítettem az összepakolásban. Furcsa volt, mert aztán hárman háromfelé mentünk. Ulyanát lefoglalták a ceribus gyerekei, Fatih Ingridát tolta haza, én meg Zsannáékkal maradtam, segítettem nekik az összerendezkedésben. Aztán ők hazahoztak kocsival, szal én jártam a legjobban :)) legalább nem kellett a hidegben gyalogolni. Az idő is szerencsére kegyes volt amúgy, a koncert előtt volt egy nagyobb zuhé, meg az aláíráskor (még közös fotó is készült, képzeljétek! :) ), de közben nem. Szóval szerencsére az emberek itt maradhattak. Ja, és igen, fél 11-re értem haza kb. , de úgy, hogy a koncert 9-kor már véget is ért. Kb. másfél órát álltak sorban a lelkesebbnél lelkesebb gyerekek szülei, hogy szerezzenek egy-egy aláírást és közös fotót a csemetéjük kedvencével... :))

Most viszont már tényleg későre jár, és sűrű hétvége elé nézünk...

Arlabunakti! :)

JUST IN A NUTSHELL - sorry, I'm really tired as I got up at 8 to study Latvian, but instead of it, I started to search for some nice places to visit at the weekend. We'll see, but we will have a very busy weekend, indeed. And as for today, I had my lesson, then went to Saullekts -- oh I forgot from the Hungarian summary that we went to the hospital with Helena. There was no electricity in the Saullekts, today, so it's a luck that Ginta, the boss is the head of a restaurant, as well, so food was no problem. And Edgars, our repairman used the day for changing the tap and everything in the kitchen.

In the evening, we went to the Lauris Reiniks concert who is very famous in Latvia, and in Baltic area, as well. I liked his music a lot. All of us were helping in the concert, Fatih with Ingrida, Ulyana and me with Ceribu sparni and then with tickets. I inserted two videos in this entry, as well, so you can see what people are really fond of in Latvia. :)) Lots of friends, lots of familiar faces... great night and I was happy to meet Santana, as well :)) I haven't seen her so far these days...

Sweet dreams, to you, all! :))

Szerző: elzazi  2011.09.02. 22:45 1 comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr403198714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikel von Berlin 2011.09.03. 13:48:44

I like the music, but I prefer Rūta Reinika :D. How old is she? :S
süti beállítások módosítása