So, Nacho got my key, it was a need, because this day we spent in More.

Again, time lapse: so many things happened just only one day!!!

So, we went very early: Tobi, Dina, Ucha, Pako and me. It was great, at first we made some decoration stuff with serviette technique, and then we took a walk around the village. It was great and the weather was also perfect.

Then we got back, talked about our countries (Tobi and me in Latvian, the others in English), and then we had lunch and then again - we had to present our culture twice, for 2 different age groups. For Ulyana's children. :)) She was all the time with us, I felt her in my heart.

We caught the bus, I ran home, Nacho was already cooking (ok, at that moment only sleeping, but he already mixed the tomatoes for the gazpacho). It was ready soon, after some mins, and I tasted... omg... it was great!!! I can't believe - he told so - that it was the first time when he made it. Pako was also very enthusiastic about his gazpacho.

Anyway, Vroni's Mum was also with us, during these days. I met her in the afternoon, it was great and a little bit I tried to improve my German, but anyway, her Mum is amazing, and speaks English amazingly. :)) 

The Spanish evening.

Well, I could not take part in the very first 2 hours, because I went back to Saullēkts, I worked a little bit, and then I ran to Merkis - I only arrived for the funny and game part. It was great still, I just felt so ashamed that so few youngsters are.. of course, it was hot, the weather was perfect, everybody wanted to go outside... of course, understandable. But still... I was sad.. :(( the games were perfect, it was the longest evening from all of them, I guess, because we stayed in Merkis till 20.30, until it was closed, almost...! :)) So it was really really cool!

The guys took the last train back to Riga - they had to take the train anyway, because in the previous few days, Pako had a bike-tour, which can be carried only by train. The weather was so nice, come on, I just wore a T-shirt... the first hot days during thi year... :))

When I got back, we drank some wine with Vroni and her Mum, then we went to sleep. All were already very sleepy around midnight... :)) 

Bár a spanyol este csak a nap végén következett, izgi napunk volt! Dina, Tobi, Ucha, Pako és én Morére mentünk (Siguldától 20 km-re lévő kis falucska), ahol az a suli van, ahol Ulyana is dolgozott. Többnyire nehezen kezelhető gyerekek tanulnak itt, nekik tartottunk kiselőadást a saját országunkról. Volt, aki angolul tartotta, volt, aki lettül.

Csináltunk szalvétatechnikával falapokra mintát, sétáltunk egyet az iskola és a falucska körül - nagyon jó volt, kellemes időt töltöttünk együtt. Pako sokat mesélt a kerékpártúrájáról, aztán a séta közben találtunk egy tankot, na onnan kezdődött a felmászás és a fotókészítés - én nem vettem ebben részt, csak a képeket készítettem, mert a kezem még elég gyenge volt (fásliztam is rendesen).

Délután, mire hazaértünk - a sulibusz 4 órakor tett le minket a hozzánk közelebb eső suli előtt - már Nacho a lakásban volt, félig kész volt a gazpacho is. Hamar megkóstolhattuk - hát valami isteni finom íze volt. Jó kis paradicsomos, fokhagymás... Alig bírtam elindulni a munkahelyemre... merthogy megígértem, hogy bár részt veszek Ucha projektjében, de ledolgozom a csütörtöki napot, ezért előző nap Inguna után is beugrottam délután, meg most, csütin is segítettem a vacsikiosztásban. De tényleg nehezen hagytam ott a kellemes légkört: Vroni Anyukája épphogy megérkezett, elkezdtünk beszélgetni, ott voltak a fiúk, a kellemes ízű gazpachóval... készülődés... na mindegy, azért sikeresen összeszedtem magam és elindultam... fél 8 felé értem oda a spanyol estre... amiről el kell hogy mondjam, hogy szerintem ez volt a legjobb este. Itt éreztem a legjobban magam az eddigieken - mert minden jól le volt eddig is szervezve, de hát ehhez persze kellett Pako és Nacho személyisége is, vicces játékaik - és annak ellenére, hogy jó volt az idő és igen kevés fiatal jött el, az épület zárásáig ott ragadtunk.

Még elkísértem a vonatig a fiúkat, majd visszamentem Vroniékhoz, koccintottunk borral, beszélgettünk németül... rég volt ilyen kellemes estém, délutánom! :)) 

Szerző: elzazi  2012.05.18. 08:18 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr1004523697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása