Szombat-vasárnapra semmi dolgom nem volt. Pihentem. Talán két hónapja először normálisan aludtam. De már annyira hozzászoktam a 9 órás keléshez, hogy nem bírtam később sem felkelni, most sem.

Szombaton borús-esős idő volt, ezért nem is volt kedvem kimozdulni sem. Épphogy a boltba elmentem. Helyette, a konyhában tevékenykedtem, töltött tököt sütöttem, megosztom a receptjét is, hátha érdekel valakit. :)) Nagyon finom lett, jó kis kaja lesz, böjti napokra! Nem vettem hozzávalókat, csak összekutyultam a zöldségeket, amik itthon voltak.

Íme a recept: 

A tököket meghéjaztam, elharmadoltam, kimagoztam, majd sós vízben megfőztem. Nem túl puhára, épphogy ne kelljen annyit sütni, de ne legyen omlós se, hogy lehessen bele tölteni.

A töltelék: hagymán megpároltam az apróra kockázott répát és paprikát, majd megszórtam vegetával. Hozzáütöttem még egy tojást, pár kanál tejföl, hogy szószos legyen, majd ha összeforrtak az ízek, levettem a tűzről és beletöltöttem a tökökbe. A tetejére mindegyiknek vágtam 1-2 szelet sajtot, majd beraktam a sütőbe. 15-20 perc után kész is lett, isteni finom volt. A vegeta miatt ugye eltűnik a lecsóíz, nem túl zsíros kaja, egészséges, csak zöldségek vannak benne, ugyanakkor laktató is. :)

Ma pedig még ezt ettem ebédre is. Még úgy is maradt mára ebédre mindenkinek, hogy tegnap is ettünk belőle bőven. :) 

Ma már nem volt esős idő, de olyan semmilyen hangulatom volt. Valamit kéne csinálni. Elmentem, 2-3 felé a városba, megnéztem azt a fodrászatot, amit Indra, az új kolléganő ajánlott (zárva volt), beugrottam az Elvibe, és vettem nyalókákat meg gumicukrot, aztán elmentem Rigába. AUTÓSTOPPAL!!! 60 km-t tettem már meg eddig autóstoppal... :) Persze, előtte elolvastam egy csomó tippet, és ahogy a kiüresedett buszmegállóban vártam, egyszercsak kikristályosodott egy kép, hogy Rigába KELL mennem. Szuggeráltam a sofőröket, integettem a jobb kezemmel - meg is lett az eredménye, hamarosan felvett egy fekete Audi (!!!), és indultam Rigába.

Kértem, hogy a külvárosi részben tegyen le, hogy könnyen lehessen visszajutni, útközben mesélt a sofőröm a családjáról, tehát kellemes utam volt. :)) Visszafelé már nem sikerült stoppal hazajönni (Rigába a mi irányunkból 10x több kocsi érkezik, mint visszafelé, szóval ettem valamit a plázában, picit próbáltam stoppolni, majd több, mint egy órás sikertelen próbálkozás után elsétáltam a buszmegállóba és az első siguldai buszra felszálltam. :))

Nagyon jó volt, teljes sikerélményem van: MEGCSINÁLTAM! Sikerült stoppolnom, éltem a gondolat hatalmával... :) Jejejeje :)) 

Ezekkel a pozitív gondolatokkal térek is aludni! Arlabunakti! :))

 

Szerző: elzazi  2011.10.23. 23:22 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr903325196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása