On Friday, Andrea and Maike visited us. It was totally wet weather, they also got soaked. I invited them for a cup of tea and I wanted to know everything about Cesis event - it was cool! :)) Then we went to Vroni's place where Andrea cooked a very tasty aubergine-tomato something... it was so tasty... :)) All in all, we had a nice evening together :)) 

I was just a little bit of sad, that I cannot go neither to Morgane's goodbye party, nor to Patricia's birthday party. But, soon, I met the others, as the French evening was organized in Merkis on Monday! ;)

Pénteken, ahogy ott olvasgattam az ablakban - ahol a legjobb volt a természetes fény - egyszercsak arra lettem figyelmes, hogy két ember befelé bámul. Andrea és Maike voltak, akik totál elázva jöttek meg Cesisből. (Egész nap zuhogott.) Megittunk egy teát, majd megjött az áram, ők is fáradtak voltak még (egész nap nem aludtak), átvonultak Vroniékhoz, később én is átmentem, Andrea isteni finom padlizsános-paradicsomos kaját csinált. :))

Milyen gyorsan megy az idő társaságban!!! :)) Jó kis este volt!

Csak azt sajnáltam, hogy a betegség kifolyásából még nagyon gyenge voltam, és hogy szombaton sem Morgane búcsúpartiján, sem pedig Patricia szülinapi partiján nem tudtam részt venni... :(( 

Szerző: elzazi  2012.04.24. 10:18 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr644470206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása