On the 10th of May, I organized a meditation evening - only 3 of the elderly came, but still, we enjoyed it - Anete played her guitar.

(Oh, did I tell U, that one Friday, I was with Anete in the church? It was a kind of youth meeting of the believers, we sang beautiful songs, ate a little bit and talked about how God loves us and what we can do i nour tiny, little lives for to achieve this love.. it was really great. :)) )

On Monday, I had another concert - I mean, I invited Vroni and her organization - she also came and sang with her people! Was great!

Május 10-én meditációs estét rendeztem. Ezen csak 3-man vettek részt. Összegyűjtögettem a képeket, amiket Siguldáról és a környékéről csináltam, és megkértem Anetét, hogy játsszon gitáron. Jól sikerült. Persze, tudom, többen is lehettek volna, de nem kell nagyot várni, én örültem a két Olgának és Ingridának is!

Rákövetkező hétfőn ismét Vroniék egyesülete jött el. Most nem mindenki, csak 5-en, 6-an. Vroni is köztük volt. Sokat énekeltek! Nagyon tetszett! Itt sem voltak sokan, csak 4-5-en az idősek közül – nem csoda, hiszen délelőtt volt a koncert. Ingrida például itt sem volt, mert ment be a kórházba röntgenre. Szegényről kiderült, hogy asztmája van, aztán épp ezen a napon derült ki, hogy kezdődő tuberkolózisa is van. Szegény egész nap sírt! :(( Nagyon sajnáltam, ráadásul ezen a napon nekem se volt jó kedvem.

Ingrida amúgy a legszorgalmasabb diákom, és az egyetlen, aki maradt – Sveta teljesen feladta az angoltanulást, Inta pedig épp nyaral valahol. Ingrida viszont nagyon ügyes, csak a szavakra kéne ráfeküdnie. Kár, hogy az itteni könyvtárban nincsenek Pingvin könyvek, azokkal tudná gyakorolni az angolját! Amúgy tényleg hihetetlen, hogyha már beszélgetünk, szabadon használja az összes igeidőt, és egyből kapcsol, hogy mikor kell használni segédigét, és mikor nem.

Szerző: elzazi  2012.05.18. 08:22 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr204523706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása