This weekend, I spent with an Italian girl, Antonella, who cooked us plenty of delicious pizzas.

We also  had a lot of walk around Sigulda, in the forest. She was happy that I could show her around.

About the international poetry afternoon, we only had ourselves, volunteers: Vroni, Pako, Ucha, Eike, Antonella, and finally me. So we had poems in 5 languages. It was great! At least, we entertained ourselves :PP

 

-- by the way, before this weekend, on the evening of the meditation evening I spent the time in Riga, with Nacho, Oliver and Nicolas. It was funny, because Nacho was the most surprised to see me there - actually he invited me :DD

Natalia egyik barátja átjött (egy olasz lány, Antonellának hívják). Nagyon meg szerette volna látogatni Siguldát.

Az egész úgy kezdődött, hogy Nacho hívott Rigába bulizni velük, én meg húztam a számat, hogy menjek-e vagy nem, vagy hogy legyen. Aztán egy hirtelen gondolattal máris a buszon ültem Ucha mellett. Ez május 10-én volt, ami csütörtök volt. Az egész nap rohantam, mert Ingridának kellett vásárolni valamit a boltba, aztán Anetét felvenni gitárostól, majd elszaladni a projektorért a Merkisbe,  végül vissza a Merkisbe… na a lényeg, megérkeztem Rigába. Antonellával megbeszéltük, hogy másnap reggel együtt megyünk haza hozzánk. A 7:50-es vonatot szemeltük ki.

Különben jó volt a csüti este, kár, hogy Nacho volt a legjobban meglepődve, hogy ott vagyok :DD De ettől függetlenül  jó kis este volt. Mondjuk, mikor majdnem elaludtam, és kimentem, olyan fél 8 felé és rohantam a vonatra, akkor láttam, hogy Ibrahim is marhán elaludt :DD (Ja, igen, mert Ollinál aludtunk).

A nemzetközi költészeti délutánt meg szombatra szerveztem. Antonella is örömmel vett részt benne.

Szóval a lényeg, hogy már a vonaton elkezdtünk beszélgetni, de nagyon fáradtak voltunk mindketten. Aztán megmutattam neki Uly szobáját – ő ott aludt, végül elindultam munkába. Munka után mentem, felvenni Eikét. Mire este hazaértünk, már Antonella sütötte a pizzát. Átjött Pako és Vroni is. Jó kis este volt. :)) 12 pizza készült, kb., de jól el is fogyott, mindenki csak 1-2 szeletet evett mindegyikből. A gombás volt a legtutibb!

Antonella amúgy pénteken a turaidai várat látogatta meg, szombaton pedig a mi kastélyunkat. A nemzetközi költészeti délután nagyon jól sikerült – annak ellenére, hogy csak 6-an jöttek el, és senki más nem volt rajtunk kívül. Így csak magunkat szórakoztattuk. Az alapötlet az volt, hogy mindenki a saját anyanyelvén megtanul verseket, és azt a többiek hallgatják, hozzáolvasván az angol fordítását. Volt tehát egy olasz, egy spanyol, két német, grúz és természetesen egy magyar vers is. Én Kosztolányi Dezső Boldog, szomorú dal című költeményét szavaltam. Nagyon jól sikerült a délután, a többieknek is tetszett. Készítettem nekik kis ajándékot is – lett zászló mintájú karkötőt! Mindenki nagyon örült. Utána sétáltunk a kastélyban, majd hazamentünk. Antonellával és Eikével mi ettünk, meg megnézték a kisfilmemet, amit a levesosztásról csináltam, aztán Eikének indulnia kellett vissza, mert vissza kellett érnie a vasárnapi iskolába.

Antonella vasárnap ment haza, este. Egész vasárnap kirándultunk, majd csináltunk paradicsomos tésztát. Nagyon fincsi volt! Megmutattam neki a festői kilátást (Gleznotajs kalns), voltunk a barlangoknál, valamint elsétáltunk még a krimuldai várromhoz is. :)) Nagyon tetszett neki és örült, hogy vele voltam.

Szerző: elzazi  2012.05.18. 08:23 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr984523707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása