Bár a munkaidőm már 5 órakor lejár, nem volt szívem otthagyni Romanst. Együtt vártuk a feleségét, aki kb. fél hat fele érkezett meg.

Amúgy nem volt ma semmi különös - zongoráztam (még Zelma is kijött rá, valaki jött hozzá látogatóba, és ő kísérte ki), megmasszíroztam Ruta kezét, megetettem Irmát, összefutottam az unokájával, vele is beszélgettem egy kicsit, majd ettem ebédet, kaptam csokit Zelmától, beszélgettem Ingridával.

Délután Arvids és Fatih meglocsoltak vízzel - udens! ....

Este sétáltunk, a Paradizes dombon - amerre már múltkor is jártunk Ulyanával. Jó volt. :) Kiderült, hogy Fatih fél a kutyáktól. Oi!

To sum up my general day: talked to Ingrida, gave handmassage to Ruta, got some pieces of chocolate from Zelma, played the piano. Went to Paradize with Ulya and Fatih (who is afraid of dogs, btw).

What's more.... tmr I'm heading for the first Latvian lesson! Yayyyy :)

 

 

Szerző: elzazi  2011.08.02. 00:11 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr293118682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása