... válaszolta Maja arra a kérdésemre, beszél-e magyarul.

Majával tegnap találkoztam, ő Romans unokája, aki Magyarországra ment férjhez. :-) Hirtelen láttam magam előtt, hogy 1-2 év múlva esetleg tudok vele küldeni egy kis csokit vagy apróságot Romansnak. :)) De azért kicsi a világ, erre megint rájöhettem!

Hétfő estétől ma reggelig itt volt Alban, róla már meséltem, mert vele voltunk a tengerparton is. Jó volt, jó nagyokat sétáltunk esténként! Képzeljétek, kaptam tőle csokit - nagyon édes és nagyon tömény - a cambridge-i Fudge Kitchenből, mert bár Alban francia származású, de már lassan 4 éve Cambridge-ben él és dolgozik. Ma reggel még képeslapot is kaptam tőle, amelyben megköszönt mindent, pedig igazán nem tudtunk sok időt együtt tölteni, az estéken kívül, hiszen én dolgoztam.

Egy új néni is beköltözött az intézetbe, képzeljétek!

Most megyek pogácsát sütni, a holnapi önkéntes összeröffenésre!

Valamint, várom a kommenteiteket, mert Ti mindent tudtok rólam, én viszont semmit sem, Rólatok! Hajrá-hajrá! :) 

Szerző: elzazi  2011.08.10. 18:17 3 comment · 2 trackback

Tags: sunrise romans saullekts maija

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr193144181

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: InteliMind Ingredients 2019.04.11. 11:34:08

Nyolcféle kiadásban jelenik meg a Pókember - Irány a Pókverzum - Marvel Magyarország

Trackback: InteliMind Ingredients 2019.04.05. 05:04:27

GYŐRBEN IS ELLOPHATJÁK AZ ADATAIT: SMS-ben és telefonon is próbálkoznak a csalók - Boldogulj Győrben

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csjuci 2011.08.11. 17:27:38

Szia Elza!

Nagyon jó olvasni a blogod, és egyébként is szuper, amit az otthonban csinálsz! És egyelőre nem hangzik túl "öregek otthonásnak" az élet sem:P Vigyázz magadra! puszi

elzazi 2011.08.11. 21:08:25

Szia Juditka! köszönöm a kommentet és a dicséretet is! Igen, nagyon jól érzem magam, és tényleg nem öreges, ahogy sokszor említettem már, inkább beszélgetnünk kell velük és akkor egy szempillantás alatt megfiatalodnak :)) Továbbra is minden szuper és jól érzem magam! :)) Te is vigyázz Magadra, és sok puszi a Családodnak is! :)

boszi.ka 2011.08.20. 12:32:13

Tényleg nagyon jó olvasni ahogy és amit írsz.Vigyázz magadra!Puszika
süti beállítások módosítása