Sziasztok!

Tegnap nagyon jó volt visszamenni a Saullektsbe, mert hát azért hétfőn is gondoltam sokat a kisöregekre. Sok minden változás történt... Egyrészt már nem én etetem Irmát, hanem az unokája. Nagyjából egész  nap jön hozzá a családja, délelőtt a lánya és a vője, délután az unokája, Péter, kétszer is, és ebédidőben is ő jön és eteti a nagyanyját. Rám semmi szükség már, és beszélgetni sincs időnk, szóval Ainát etetem mostanában. Aina Romans felesége, ma is jobban volt. Egyre erősödik. És már nem is sír, az ebéd után, mikor megköszöni a segítséget. Szerencsére már egész jól el tudok mondani magamról pár dolgot lettül, és miközben etetem, mesélek neki. Remélem, tetszik neki, bár mivel nagyon sipítózós hangon beszél, és fáj is neki, ha beszélnie kell, én nem értem, mit mond, ha esetleg kérdez valamit... Zelma nénivel sétáltunk, csak a kertig megint, de legalább az is valami... És Verával beszélgetek mindennap újabban, mióta lesérült, elhatározta, hogy jól megtanul németül és ma egy órán keresztül szavakat tanultunk. :)) Ha már sétálni nem tud, hasznosan akarja múlatni az időt. Már zongorázni sincs időm annyira, körbejárom az embereket, beszélgetek, megmasszírozom Ruta kezét, majd indulunk ebédeltetni, szóval tényleg alig van időm. Ma például ebéd előtt voltunk a boltban Ingridával: Ilze, Fatih, aki Ingridát tolta tolókocsiban, meg én. Elég sok mindent vásároltunk, mondjuk én csak pár dolgot, Vera megkért, hogy vegyek neki pár dolgot, és odaadta a pénzt is.

Most itt is hihetetlenül meleg van, még jó, hogy ujjatlant vettem fel a pólóm alá...

Péntek este talán megyünk buliba, holnap pedig irány Pärnu! :))

Időközben két idős ember is beköltözött az otthonba, egyikük ma, Viktornak hívják, Janis helyére került. A másikuk meg Irma új szobatársa, mert Valentina hazament. Valentina, az orosz néni, aki segített nekem a pamutlabdacsok felgörgetésében.

Még egy adalék a lett szinkronizált filmekhez: ma olyan film ment a tévében, ahol a pasiknak és a nőknek csak EGY HANGJA volt. Konkrétan a Mary Chui volt, ha jól rémlik...

This entry is mostly about things happening in Saullekts, that my daily routine changed some,  as I do not need to feed Irma anymore, as her grandson comes and does that every day. Instead of her, I feed Romans' wife, Aina and meanwhile I try to speak to her in Latvian, as much as I can, to cheer her up. :)) There are two new guests in our Old People's Home, as well, Viktor (instead of Janis), and a woman, placed in Irma's room. Today we did some shopping: Ingrida, Ilze, Fatih and me. Fatih helped Ingrida with the wheelchair, and Vera asked me to buy some things for her. Anyway, days pass by fast, and all the time, I'm heading for new adventures. :)) Tomorrow, heading for Estonia :))

Szerző: elzazi  2011.08.24. 17:48 Leave a comment

Tags: shopping piano vera sunrise irma zelma saullekts latvian tv

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr123177724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása