Igen, ilyen is van. Mondtam, hogy lesz ilyen... inkább a szürke hétköznapokat választanám.

Na hát annyi a sztori, hogy kitaláltam, hogy menjünk el vasárnap Lígatnéba, ahol van egy ösvény, amely mellett vadon élő állatokat lehet látni. Természetesen lekéstük a buszt, de akkor már nem is volt kedvem stoppolni sem... :( Annyira beleéltem magam... persze az volt a baj, hogy lassan mentünk, persze, sürgetni se akartam senkit... Fatih lelépett, nem tudtam, hova, de egyszerűen úgy éreztem, hogy otthagyott minket az út közepén, persze, mikor hazaértünk, még ő volt dühös, hogy mi hagytuk őt ott. :(( Aztán még Ulyanának is pénzt kellett felvennie. :(( De azért nagyon szomorú voltam...

... és látni, hogy az élet megy tovább,... csak összeszorul a szívem, ha látom, hogy Ti beköltöztök a koliba, kezdődik a suli. Gyerekek, nem gondoltam volna, hogy ez ilyen nehéz lesz. Mert itt:

Szerző: elzazi  2011.09.04. 21:53 Leave a comment

Tags: homesick hitch hiking ligatne trip cancelled

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr53202869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása