Sziasztok,

Biztosan mondtam már Nektek, ha utazom, és ott alszom valahol, én a CS-t használom. Itt ki lehet választani a helyet és az embert, akinél aludni akarsz, és reménykedni, hogy a bemutatkozó leveled alapján befogad 1-2 éjszakára. Legtöbbször elég hasonló emberek találkoznak. :-) 

Most végre volt alkalmam kipróbálni a másik oldalt is... azaz, én is fogadhattam embereket.

Egy lány jött a barátjával, Dinah, egy egyiptomi származású német lány és egy francia fiú, Timothée. Szerda este mentem eléjük a buszpályaudvarra és péntekig maradtak itt. Már első pillanattól kezdve megtaláltuk a közös hangot, és nagyon szimpatikusak voltak. Képzeljétek, még csokit is hoztak nekem, amiért "befogadom" őket. (Én mindig azt szoktam felajánlani, hogy másnap vagy aznap főzhetnénk együtt valami tipikus magyar kaját...)

Szerda este egy csomót beszélgettünk, és fél 12 felé bementünk a városba, sétáltunk egy jó másfél-két órát, megcsodáltuk a várromokat az éjszakai világítással, meg a városközpontban is sétálgattunk - közben végig dumáltunk. Fatih nagyon belelkesült, mindenről mesélt, és mindent megmutatott Dinahéknak, ami a városban érdekes; ez érdekes volt, ugyanis lettül magyarázott és mi fordítottunk Ulyanával, angolra. :) 

Másnap ők kirándulni mentek Turaidába, mi pedig dolgozni - csak délután találkoztunk. Akkor elmentünk a Saullēktsbe, kíváncsiak voltak, hol dolgozunk, aztán bevásároltunk a boltban és Tim főzött vacsorát nekünk -merthogy szakács. Currys csirkét ettünk, krumplipürével. Összességében nagyon kellemesen töltöttük el az  időt együtt, egy csomót beszélgettünk, szóval minden jó volt. :))

Az volt csak a baj, hogy nagyon keveset tudtam velük lenni, ráadásul a pénteki nap már nekem is szaladós volt, mert rohantam a buszra, hogy elérjem a buszt, ami Litvániába visz. :))

Pénteken tehát eleve rövidebb ideig dolgoztam, utána rohanás haza, összepakolás, majd a fél 4-es busszal mentem Rigába. Jó volt, volt két órám az indulás előtt, szóval még tudtam találkozni Areggel is. :)) Jót beszélgettünk, bár nem volt olyan hű de jó kedvünk... Azért jó volt őt látni. Ki kell használni még ezt az egy hónapot, amíg itt van, amíg tudunk találkozni. :))

Ja, és alig várom a következő Couchsurfölőket :))

Dear All, I had a very interesting week last week. You might remember, I use Couchsurfing for accommodation and meeting new people, when I'm travelling, now I had the chance to try out myself at the other side. :)) At last, I could host, and Ulyana (and Fatih) also agreed. :)) This Wednesday we had two guests, one girl from Germany, and one guy from France. :)) They were very nice and we cooked together, went for a walk, in the night... etc. :) It was very very great experience, and can't wait for the next surfers. Anyway, this was a very very busy week for me, because on Friday, when we said goodbye to our guests, I was already preparing for my journey to Lithuania. And how great it was! I had 2 hrs to wait for the bus, in Riga, so I could meet Areg and talk a little bit. ;) 

Szerző: elzazi  2011.10.04. 07:52 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr993277030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása