Tehát 7 óra felé beértünk a Saullektsbe, ettünk-ittunk, majd Zsanna mondta, hogy 11-kor tali nála. Arvids ragaszkodott hozzá, hogy előtte eljöjjön hozzánk. Végülis logikus, 2 utcányira lakik tőlünk. 10-re ide is ért, nagyon kicsípte magát :D fehér ing, meg egy rakat parfüm :D Na jó, mondjuk én is kitettem magamért... gondoltam, most az egyszer. Még jó idő van, a magassarkú szandálomba mentem, de csak azért, hogy mutogathassam a frissen kilakkozott körmeimet :P :))

Úgy hiányzott már egy kis parti! Most, hogy ezeket írom, még jobban hiányoztok, kedves csoptársaim, barátaim, mert eszembe jutott, hogy Nektek ma volt az első nap a suliban... De a partin is végig eszemben voltatok, emlékszem a fergeteges házibulikra, meg a hajnalozásokra... Merthogy fél 6-ra értünk haza. :D

De ne térjünk el a tárgytól. :)

Talán nem szép kiteregetni a lakótársak életét egy olyan blogban, amit nem értenek, de azért pár infót elmesélek. Szóval mikor Arvids még anno hétfőn átjött - mivel nem nagyon tudnak kommunikálni Fatihhal, az egyetlen téma, amiben nemzetközi szavak vannak, az a szex és az ezzel kapcsolatos szavak... :) - tehát gyorsan fel is regisztráltuk őt egy népszerű randi oldalra, ahol lehet ismerkedni. Találtunk is egy lánykát, aki ugyanabban a városban él, ahol mi is, másnapra le is szerveztünk Fatihnak egy randit. Persze eddig még vicces volt, nevettünk is jó nagyokat, de mire a randihoz értünk, Fatih majdnem bepánikolt. Másnap persze elment a randira, de hogy ott mi történt, azt fedje jótékony homály. Én három verziót is hallottam tőle, nem tudom, melyik lehet az igaz.

Mindenesetre 100 %, hogy találkoztak, mert mikor megjelentünk a buliban - ami amúgy még éjfél körül elég punnyadás volt ezért csak két-három ember lézengett - nem találjátok ki, ki volt ott a buliban! :)) Inese.

Annyit még életemben nem nevettem, mint ott, azon az éjszakán. Hogy min?

Sajnos nem tudtam lefényképezni. Ez egy olyan hely, ahol nem lehet fényképezni, sem aludni. Persze ilyenkor ott volt a szekus, mikor ezeket csináltuk - nem is aludtam, csak pihiztem - néha kell! - de mikor egy srác pofánvert egy másikat, akkor nem reagáltak semmit. Nem tom, lehet, azt szabad... (????)

Na szóval Fatih arckifejezése az első fél óra döbbenete :) hogy egy rosszul sikerült randi (?) és itt egy csaj, aki tapad rá. Ezért - kihasználván a helyzetet, hogy 3 nővel van ott, úgy tett, mintha mindegyikünket megcsókolná. Szegény csaj, még ekkor sem tágított mellőle, hanem fogta a kezét és húzta volna táncolni...

A másik kedvenc jelenetem az estéből, mikor valami lassú szám ment, és együtt táncoltak, a csaj rámászott a lakótársamra, szorosan összesimultak vele, de mi, akik láthattuk Fatih arcát, hahotáztunk, azokon a könyörgő szemeken, hogy valaki menjen már oda hozzá, és táncoljunk csak úgy körben, semmi összesimulás, semmi csók és testi érintés nélkül... :) "Szegény" srác. :))

De hogy ne csak pletykából álljon ez a bejegyzés, elmesélem, hogy az est folyamán Arvids nagyon ráhajtott a főnökre - jaj ez megint pletyka, bocs. :D De amúgy Zsannával lehet bulizni, azt megmondom! Úgy táncolt hajnali 4-ig, folyamatosan, én sem bírtam. Pedig már volt 1-2 átbulizott éjszakánk... ugye Cs. Andi? ;) (ajj, azok a legendás házibulik.. :D)

Amúgy tök jó volt a buli, de lehet, csak azért éreztem így, mert már rég voltam, meg hát mindenkit jól ismertem, akikkel mentünk. Még Sveta is eljött velünk, 50 éves kora ellenére egész jól bírta, és elég sokat táncolt is. :) Arvids volt az egyetlen, aki nem ivott, én csak egy vodkanarancsot dobtam be az elején - az "elején", kb. 2-ig kitartott. :) Azért picit másabb az árkategória, mint itthon. :)) 

Aztán olyan 4 óra felé már elfáradtunk, elindultunk haza. Először hazakísértük Zsannát, aztán hazakísértük Svetát, aztán hazakísértünk minket. Jó, friss levegő volt, tiszta idő, minden adott volt, hogy jól érezzük magunkat a hajnali sétán. Még nem sétáltam ennyit magassarkúban, plusz, ugye előtte 5 órán keresztül végigtáncoltam. Másnap éreztem, is a lábaimat, rendesen. Egy forró zuhany után, 6 óra fele dőltem ágyba.. és aludtam egészen 4 órát, merthogy...

 

 

 

Szerző: elzazi  2011.09.11. 22:14 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr893219493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása