Hétfőn tehát visszatértem a szörnyű valóságba... :) Ami annyira persze nem szörnyű, tekintve, hogy október 3-án érkeztem vissza, és Lettországban október 3-án van Elza névnap is. Rengeteg köszöntést kaptam, sőt, a munkahelyen még virágot is! :) Mindenki agyonölelgetett, névnapom alkalmából és azért is, mert visszatértem - rég láttak - mondták, pedig gyakorlatilag csak a hétvégére léptem le. :) Az nem sok! :) 

On Monday, I had my Latvian nameday. I got lots of hugs, greetings, lots of love from my colleagues - what's more - one bunch of flowers, as well ;))) I was really happy.

A Saullektsben az a szokás, hogyha névnapunk van, mindenki hoz valami töményet - tojáslikőrt vettem a boltban, mert azt legalább szeretem. :) Már amennyire :P

It's a habit in the workplace that everyone who has a nameday, will bring something short to drink - I've chosen eggliqueur because I like that at least. :))

Szerző: elzazi  2011.10.05. 08:10 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr563277049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása