On this weekend, I got to know how U can represent and Old People's institution with a white Jaguar and that in Sigulda, everybody knows everyone - I even met the guy who picked Maike, Andrea and me up when he hitch-hiked back from Riga, after the double birthday. It was funny! :D

In the evening, I met Nora finally, it was great to have a looong conversation with her, and then I joined Dina and Toby for the Eurovision watching. God, my ears!!!

Next day was sad, as Vroni, Stella and Pako had a car accident, but thanks God, nobody got injured - seriously!

Ez május 26-án, szombaton történt.

Az egész város felvonult, minden szervezet. Mi is. Tetőtől talpig fehér ruhában voltunk, sárga virág a lányok hajában, rózsaszín sál. Elöl a gyerekek (Ginta és Santa gyerekei: Kristops és Frida, valamint Dinára) utazott Santa férjével egy fehér Jaguárban, hátul mi, többiek. A hotel környékéről indultunk, és a várig mentünk. Én megkaptam Dinára rollerét, azzal mentem; mókás volt. :)) Mögöttünk hastáncosk jöttek, Fatih incselkedett is velük.

A felvonulás végére eleredt az eső, így már nem volt kedvem visszamenni. Meg, együtt néztük Tobival és Dinával az Eurovíziós fesztivált. De a fő ok, amiért nem voltam a koncerten, az az volt, hogy összefutottam Norával, és mivel már olyan régen nem láttuk egymást, végre el tudott jönni, meglátogatni, és együtt tölthettünk egy jó két órát – besötétedett, mire az óránkra néztünk. Örültem neki, mert tényleg nem beszéltünk már jó régóta. :(( De jó volt!


Utána meg csatlakoztam Tobihoz és Dinához. Ucha is jött néha tv-t nézni. Jó mérges is lett, mikor Dina kiabált az eredményhirdetésnél. De vicces volt, mert Tobi német zászlót lengetett, Dina meg állandóan észtül káromkodott. :DD

Szóval ez a nap jó volt – és végre másnap jól ki is aludhattam magam. És tanulhattam a kedvenc igéimet lettből - meg az igekötőket. A nap szomorúan ért véget, mert Stellának Vroninak és Pakónak autóbalesete volt, ezért Elo átjött este, hogy ne legyen egyedül. Nagyon megvoltunk rémülve, de hál Istennek semmi komoly! Semmi komoly sérülés nem sérült!

Szerző: elzazi  2012.05.29. 08:39 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr264552178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása