Sorry for the shortcuts, but really, I have no time.

Feb.16 Ulyana organized her Ukrainian party in Merkis. Just the day after I got home. Anna came and helped her cooking the vareinikies. The evening was perfect. We had four guests: Marcin from Poland, Juan, Natasha, who helped Ulyana, and Natasha's friend from Georgia who is studying in Rēzekne - the same place where Natasha is living, close to  the Russian border.

So the evening was great. We ate a looooot!

Next day I travelled to Riga, I was invited to the Art School carneval where I was dressed up like a clown - I bought a hat and that also belongs to my image :PP Well this was a REAL PARTY, 3 storeys, 20 different type of music, and crazy people everywhere (met Paco, Jose, Vroni..) - so it was really a great party, we stayed till 6 am... Kur ir tas students? :)) Neverforget!

 

Ez sem lesz egy hosszú bejegyzés, mert eltűnt megint az idő...

Épphogy hazaestem a körutamról, már Ulyana az ukrán estjére készülődött: vareinikit csinált, csütörtökre. Itt volt Anna is, egy ismerősünk, akit szintén a Merkisből ismertünk meg! Nagyon sokat segített! :)) Több, mint 80 vareinikit főztünk ki.... elég is volt, hiszen nem is voltunk 40-en.

Elég sokan érdeklődtek Uly estje iránt. Már nemcsak a kisvárosunkból, hanem az önkéntesek köréből is. Első körben, naná, hogy Natasha is jött, a kedves kis ukrán lány, aki kiutazása előtt nem is ismerte Ulyt, de véletlen, 10 percre laknak egymástól Kijevben. Itt volt egy új srác is, aki csak januárban érkezett, Marcin, Lengyelországból. Natasha magával hozta grúz barátnőjét, Nanát, és persze Juan is kíváncsi volt Uly estjére. Vicces volt, jól megtelt a ház, gondolhatjátok, péntekre mennyi mosogatnivaló maradt ránk! 

Az est nagyon jó volt, volt mindenféle játék, videó, filmjelenet Ukrajnáról, még szavakat is tanultunk, a vareinikik is gyorsan fogytak, jaj de finomak voltak!!! (Zsinórban a harmadik napon ettem kifőtt tésztában husit, kezdve a lengyel piroggal, folytatva lett pelmenivel, s aznap vareinikivel végződött roppant változatos étrendem :)) ).

Persze, jó társaságnak nincs, ami megálljt parancsoljon, még a szobámban ülve, hajnalig játszottunk és beszélgettünk, tervezgettük a másnapot. Nagyon jó volt! :)) A pálinka is gyorsan fogyott...!

Másnap én dolgozni rohantam, utána haza, aztán Rigába. Vicces volt, mert bár ugyanarra a buszra mentünk, a társaság két részletben indult el a buszra. Mindenki felfért végül, bár nem egymás mellé, azért így is jót beszélgettem Riga felé menet Marcinnal és Natashával. Előbb leszálltam, mert Katrina lakására mentem a farsang előtt, ugyanis ott öltöztünk, sminkeltünk a buli előtt. Még jó, hogy a Galleria RIgával szemben lakik, így még gyorsan beszerezhettem az utolsó kiegészítőt is a bohócjelmezemhez, egy kalapot a tigershopból.. :D Hamar összeismerkedtem a barátnőivel, Ildzével és Lívával, jó fej lányok! A farsangi buliról nézegessétek a képeket, mert amúgy LEÍRHATATLAN volt!

Pár színfolt az estéből: 

* életem leghatalmasabb bulija volt, NA EZ EGY IGAZI PARTY! - érzésem volt végig. 3 emelet, 20 terem, legalább ennyi dj...

* ami nem tetszett, hogy a VIP-jegyekért cserébe, amit Katrina szerzett nekünk, órákig ott kellett állni a bejáratnál, jegyeket szedni. Még ezzel nem is lett volna gond, de kicsit késett a következő blokk, ami váltott volna minket, így több, mint 4 órát ácsorogtunk ott... de nem baj, túléltük!

* a buli része jó volt!

* annyi ötletes jelmezt láttam: hajtogatós baba, Rubik-kocka, robotok, matrózok, mindenféle jelmez volt, tényleg, Charlie Chaplin, fodros babák, Barbie-k, Kenek, volt egy pár, akik csak szimplán felöltöztek, a hátukra csillivilli papírt kötöttek, amire az volt írva, made in China, plusz egy vonalkód (ők kínai Barbie-baba és Ken voltak..)...  és még sorolhatnám.

Olyan érzésem támadt a jelmezkavalkádban, hogy most igazán mindenkiből kibújik a valódi arca, a valódi énje, hiszen levetjük a mindennapi álarcunkat, levetkőzzük gátlásainkat és a mindennapok unalmát is...! Nagyon  érdekes érzés volt!!! Egészen különleges, bizsergető! Ugyanúgy, érdekes volt kóborolni a különböző termek között, különböző stílusok között! 

* Összefutottam Vronival, Pakóval és Joséval. Vroni woodoo-babána öltözött, volt pár kötőtű a hajában és a ruháján is... :)) Pakóék meg halálnak öltöztek (szemetes zsákot húztak magukra, abból volt a jelmezük, plusz, alumíniumból volt a kaszájuk... vicces volt, a 2. emelet fordulóján szembetalálkozni velük).

* Az első emeletfordulóban ott állt egy férfi.... egy szál cilinderben. Haha, nagyon vicces volt, többen készítettek vele közös képet, sőt, mikor 80-as 90-es évek zenéje ment a folyosódiszkón, még táncikált is a pasi rá... de arcra megdöbbentően hasonlított Schmitt Pálra. Még a szám is tátva maradt a csodálkozástól. Vagy ez a bácsi épp SP-nak öltözött? :))

* Még Reinisről szeretnék mesélni, Katrina egy ismerőséről. Ő tengerésznek öltözött. Jól berúgott az este végére, eszembe is jutott a baj van a részeg tengerésszel kezdetű nóta... :)) Na de az volt a legviccesebb, hogy végig lettül beszélgettünk, aztán egyszercsak szöget ütött a fejébe, hogy Katrina mi a francért beszél velem angolul... hát mert, ott derült ki számára, hogy én bizony nem lett vagyok - csak voltam hehe :P . Ezerszer bocsánatot kért, de a legviccesebb, hogy másnap az első mondata az volt: "Kur ir tas students?" :)) Hiába magyaráztam el, hogy Ö-N-K-É-N-T-E-S vagyok... :)) Neeeem. Katrinával már összenéztünk és nevettünk, mert hát mi tudtuk, kire gondol. :)) De Liva is édes volt, ahogy Barbie-jelmezben, úgy, ahogy volt, bedőlt az ágyba és elszenderedett. :))

Feltettek a buszra, Liva és Katrina, én meg Katrinával útjára bocsájtottam a maradék pálinkat, ajándékba Raivisnak... (ami még előző estéről megmaradt)! hát így telt el ez a pár nap... mozgalmasan! :)) Tele vidámsággal, erőt adva a következő hétre! :))

(Hogy mit csináltam 18-án és 19-én, ne kérdezzétek... lélekben a tréningre készültem, meg itthon ültem és bámultam ki a fejemből, meg pihengettem...)

Szerző: elzazi  2012.02.25. 23:17 Leave a comment

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr774205893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása