... azaz köszönöm.

A mai nap úgy elment, hogy csak na! :-)

Today I was working about 5 hours, but I did not feel it. I've just realised, it's lunch coming, and then I can go home.

Yesterday, in the evening, Ulya and me took a small walk - well, it was not small but definitely smaller than the one on the day before yesterday. After that we watched a movie and was talking and talking till midnight. We decided our plans for the weekend and we also checked what kind of discounts we can get with our EURO<26 cards.

Today, I took a small walk with Zelma (she was already waiting for me), and took another walk with Vera, who can speak German. I also helped feeding Irma, a blind old woman, she can speak German, too. I could feel that I help a lot in this house, people love me and I can be helpful here. It's a really good feeling. :-) 

Then, it came the lunch, it was very very very tasty... :-) 

Ha már az ebédnél tartunk, találjátok ki, mi volt ebédre a desszert!

Ribizlis tejbepapiiiiiii :DDDDDD Az, amit szombaton is kaptunk, mikor benéztünk.Nem bírtam megenni. Azt mondtam, már tele vagyok. Bár most jobb íze volt, mint hétvégén. Vagy csak hozzászoktam ahhoz, hogy mindent a tejbe aprítanak...

A főfogás amúgy ilyen vadas szerű hús volt, jó sok krumplival, mártással és salátával. Finom volt, majd kipukkadtam utána :))

Reggelire sonkás kenyér és zabkása volt.Az is nagyon finom volt! :-)

Az egész délelőtt hamar elment, csak azt vettem észre, hogy máris ebédelünk! Sétáltam Zelmával, (hozzá mentem először, már várt, hogy mikor jövök és mikor sétálunk :)) , Verával, sokat beszélgettünk. Van, akivel csak gesztusokkal tudtam kommunikálni, de jól megértettük egymást. Vera, aki tud németül, nagyon vicces volt. Elküldött boltba, vettem neki, amit kért, mire visszajöttem, egy kis lapra összeírt kérdéseket, amikre kíváncsi volt velem kapcsolatban. Hány éves a nagymamám, mennyi idősek a szüleim, mennyi ideig maradok Lettországban, van-e tesóm, ilyesmik. Jól elbeszélgettünk.

És azt említettem, hogy egy picit zongoráztam is? :-)

Itt ilyenek lesznek a napjaim, úgy tűnik, úgyhogy a következő napokban a lakókról, valamint a lakótársaimról fogok írogatni, a nap rövid összefoglalása után. :-)

Egy kis tanulság Lettországról: mindennap esik. Mindennap ugyanakkor esik. :D

Szerző: elzazi  2011.07.27. 15:11 Leave a comment

Tags: german breakfast rain lunch ulyana old people raspberry and milk

Trackback address for this post::

https://lettlat.blog.hu/api/trackback/id/tr63104593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása